29 листопада Наталія Бельська в четвертий раз провела KidsClubForum і в цій публікації ми хочемо поділитися деякими меседжами з форуму.
Володимир Співаковський, президент корпорації «Гранд», автор освтіньої платформи 7W
Одна з помилок, якої припускаються засновники приватних шкіл, – вважати, що клієнти – це діти, які відвідують школу. Насправді, клієнти – батьки, які платять за школу. Тому розробляємо програму для дітей, але бачимо перед собою батьків і думаємо, за що ті готові платити. За що готові платити батьки:
- щоб дитина була щасливою,
- за безпеку,
- за зв'язки (теперішні і майбутні),
- за сервіс,
- за моду і тренди,
- за знання.
Порахувавши кошторис свого проекту, прибутки розділіть навпіл, а витрати подвойте.
Olena Kukharevska, директор Liko-School та Технологічного ліцею «Ліко»
Важливо, в якому стані я заходжу в школу, від цього залежить, як пройде робочий день.
Раніше я боялася конкурентів, наразі – вони мої партнери!
Інна Фрізюк, бізнес-коуч, екс-власниця дитячого клубу Tarame
Дітей в ваших освітніх проектах підтримують ваші співробітники. Співробітників підтримуєте ви як власник, а от хто має підтримати вас? Ви самі. Не будете цього робити, ваші співробітники припинять підтримувати дітей. І це не є добре для вашого проєкту. Тому кожного разу, коли вас долають сумніви, беріть листочок і починайте фіксувати свої таланти і досягнення. Запевніть свій мозок в тому, що ви – Молодець!
Марина Романенко, психолог, власниця «Першої Дитячої Академії»
Навчайте своїх викладачів якомога краще. Не тримайтесь за них і відпускайте. Хтось 15 років буде з вами працювати, а хтось за 2 роки з вами вже виріс і готовий відкрити щось своє, хоч і схоже на ваш проект. Не бійтеся цього. Хай хороших освітніх проектів стане більше.
Сергій Ноздрачов, Gallup Certified Strengths and Entrepreneurship coach
Не треба ростити всебічно розвинуту людину, розвивайте цілеспрямовано сильні сторони і таланти, а слабкі посиляться самі собою.
Людмила Калабуха, бізнес-тренерка, автор бестселлера «Коли клієнт каже «Ні»
Клієнти нам не друзі, а клієнти. Тримайте дистанцію.
Вірте в клієнта, в те, що він зможе купити ваші продукти і послуги. І хай цю впевненість переймуть ваші співробітники. Кризи немає. Платоспроможних клієнтів вистачить на всіх.
Продавайте емоцію – щастя. Мета бізнесу і спілкування з клієнтом – це гроші в касі. А з грішми вже можете говорити про соціальність і самореалізацію.
Не називайте одразу ціну, розмовляйте з клієнтом, питайте - скільки років, де живете, яка ціль, як ви дізналися про нас. Ця людина прийде до вас, бо ви запам‘яталися. Після питань повторіть все, що дізналися. І тільки тепер презентація послуги.
Потім починається робота з запереченнями. Заперечення – не кінець розмови, а кульмінація.
Володимир Малічевський, експерт з підвищення ефективності організацій та побудови систем навчання
Керівник має так влаштувати працю колективу, щоб співробітники витрачали свій час на роботу, а не на ієрархізацію.
Запорукою продуктивної праці колективу слугують декілька факторів, а саме…
- відсутність «негативщиків»
- наявність стабільного місця в ієрархії
- співробітники відчувають себе задоволеними
- лідер гарантує безпеку
- контроль і завдання направляються до правильної повторюваної дії
Юлія Кіреєва, власниця і керівниця мережі закладів дошкільної освіти
Любіть своїх співробітників, вони потім будуть любити вашіх клієнтів.
Наталія Бельська, засновник та керівник форуму KidsClubForum
На ринку приватної дитячої дошкільної та шкільної освіти збільшується конкуренція і це призводить до того, що деякі проекти укрупнюються, деякі трансформуються, створюють франшизи. Але проекти і франшизи «без продукту» швидко закриваються.
Ще важливішим для батьків став рівень викладачів, тому приватні освітні заклади відкривають власні освітні проекти і програми для своїх викладачів, для того щоб постійно навчати і підвищувати кваліфікацію педагогів.
Спілкування з батьками переходить в онлайн-програми, де можна стежити за освітнім процесом, спілкуватися з викладачами.
Новою тенденцією цього року стаоо поширення онлайн-проектів для дітей на різну тематику.