Засновниця української школи в Румунії UkrKidsHub та сервісу добору шкіл та інших освітніх закладів School Navigator Ірина Єцкало поділилася своїм баченням післявоєнної освіти під час другого Воркшопу для освітян «Якою має бути післявоєнна освіта?», який організував Ліцей Educator.
Ми зараз будемо відбудовувати не тільки країну, а й суспільство. Потрібно дати можливість вижити українській культурі. Цим світом рулять і будуть рулити ті, хто вірять у те, що вони можуть впливати на нього своїми діями.
Використовуйте періоди криз, щоб зробити щось по-іншому. Наприклад, змініть підхід до пошуку роботи.
Своїми діями я хочу показати що:
втілити та змінити можна усе в нашому житті, помилки – не вирок, ваша внутрішня опора та потенціал – це те, що потрібно світу, ваші травми та випробування вам для чогось потрібні, шанс – це вже велике досягнення.Якщо не ви створите репутацію про себе та свій заклад освіти, то його створять інші. Потурбуйтесь про це першими.
Просвітницька діяльність для батьків така ж важлива, як і освіта для дітей.
Українці – не переселенці, яких потрібно поселити, нагодувати та розважати. Це люди з великим потенціалом, яким необхідні умови для використання цього потенціалу на найбільшу можливу потужність.
Створюючи школу в умовах кризи й через вимушені обставини, я не хотіла дублювати класичні помилки старої системи. Натомість використала шанс збудувати рішення, з використанням найкращих практик минулого та новими експериментальними форматами під сучасні потреби.
Хто має платити за освіту? Відповідальність має розподілитись рівномірно на усіх, хто в цьому зацікавлений.
Від самого свого першого проєкту я намагаюсь максимально використовувати принципи сталого розвитку у своїй діяльності та максимально популяризувати це. З тренінгів, які ми проводили для вчителів, ми зрозуміли, що:
починати потрібно з себе, свого власного життя, діти вчаться на прикладах, теорію вони швидко забувають, не буде легко, не буде швидко, одна корисна звичка в один проміжок часу.Немає ніякого спеціального секрету у тому, що потрібно, щоб зберегти природу та добробут для себе та наступних поколінь – це партнерство між людьми та підтримка власного виробника.
Школи мають залучати до співпраці всі можливі організації і виводити приблизно половину навчального часу зі шкільних аудиторій у зовнішній реальний світ. Вчитись на прикладах.
{{read_more|Читайте також| 5223, 5953}}
Приєднуйтесь до нашої сторінки і групи у Фейсбуці, спільнот у Viber та Telegram