Покоління зумерів чи постміленіалів вважають найбільшою надією людства. Зараз цим підліткам та молодим людям по 10-25 років. Дослідники вважають, що це перше digital native покоління: вони не уявляють свого життя без смартфона. Які їхні цінності та щоденні звички? Як вони навчаються та працюють? І чому їх вважають найсамотнішим поколінням? Освіторія переклала головні висновки дослідження про зумерів.
Науковці два роки вивчали це покоління. Дослідження включало фокус-групи та опитування 10 000 дорослих у Сполучених Штатах і Великій Британії. Тож дослідники змогли поєднати всі точки для повного розуміння покоління постміленіалів.
Зумери народились між 1997 і 2012 роками, тож вони все ще дорослішають, але вже демонструють шалену незалежність, пристрасну активність і непохитне прийняття інших. Вони володіють моральним компасом і готовністю прокласти свій власний шлях, а не відповідати попереднім нормам.
Зумери є «найбільшим» поколінням в історії: найбільш расово та етнічно різноманітне, найосвіченіше, найбільш обізнане в цифрових технологіях і найбільш глобальне завдяки інтернету. Наприклад, серед опитаних респондентів 42% зумерів користуються TikTok. У той час, як мілленіалів — 28%, а покоління X — 16%.
Вони також є найбільш нонконформістськими — відкидають ярлики та традиційні фінансові пошуки. А також розділяють принцип «живемо лише раз» і небінарні ідеї статі та сексуальності.
Попри те, що їх називають «сніжинки», покоління зумерів також є найстійкішим — вони побачили занадто багато трагедій за своє коротке життя. Пережили глобальну пандемію, війну з тероризмом і карантинні заходи. Ці події створили армію активістів, які відчувають, що борються за своє життя.
Коли справа доходить до ідентичності, покоління зумерів не піддається жодним ярликам. Його представники духовні, але не релігійні. У порівнянні з іншими поколіннями, зумери на 23% менше вірять у Бога чи інші божества. Та на 23% менше вірять у життя після смерті.
92% частіше за інші покоління беруть участь у протестах
68% частіше говорять про важливі проблеми у соцмережах
Проте зумери частіше цікавляться духовними практиками. Наприклад, вони на 27% частіше, ніж інші покоління, використовують позитивні афірмації. На 83% частіше вірять у користь астрології. Та аж на 138% частіше вірять у надприродне.
Зумери реалісти, а також оптимісти. Вони сприймають гендерну мінливість і розглядають «ситуативність» як практичну альтернативу постійним стосункам.
Наприклад, зумери на 82% частіше, ніж інші покоління, вірять, що традиційні гендерні норми застаріли. Також вони на 130% частіше вірять, що мати відкриті стосунки, нормально.
Зумери є першими справжніми цифровими вихідцями — digital natives. І це показує, як вони споживають інформацію. Зумери можуть довіряти друкованим і радіомовним новинам, але 60% з них отримують інформацію через соціальні мережі та інфлюенсерів, частково тому, що вони цінують різні точки зору. Двоє з трьох представників цього покоління віддають перевагу соціальним медіа для отримання контенту.
Вони налаштовані скептично й усвідомлюють необхідність ще раз перевіряти те, що чують. Але зумерам часто важко відрізнити факти від теорій змови, напівправди та відвертої брехні, якими повняться соціальні мережі. Для перевірки фактів представники покоління зумерів довіряють таким людям, як вони, вдвічі більше, ніж основним новинам. Але також удвічі частіше за інші покоління використовують ще одне джерело для перевірки інформації.
Вийшовши з пандемії з удвічі більшими проблемами психічного здоров’я, ніж раніше, покоління зумерів стало одержимим своїм добробутом. За останні два роки 65% представників цього покоління повідомляло про ментальні проблеми. У той час як серед міленіалів це робили 51%, а покоління Х — 29%.
Зумери дедалі менше довіряють традиційній медицині. Вони стежать за своїм здоров’ям за допомогою ґаджетів, пробують альтернативні методи лікування і звертаються за медичними порадами до впливових людей у TikTok.
Покоління зумерів у два рази частіше за інші шукає медичні поради у соцмережах. Кожен четвертий зумер використовує фітнес-трекер або пристрій для відстеження сну. А кожен п’ятий — додаток для контролю прийому їжі та води.
Їхнє захоплення нетрадиційною медициною пояснюється тим, що багато аспектів звичайної охорони здоров’я не задовольняють їхні потреби. Представники покоління зумерів вимагають приділяти більше уваги психічному здоров’ю, проблемам здоров’я жінок і нерівності в доступі до медичної допомоги. І навіть ті, хто має доступ до медичної допомоги, хочуть кращої комунікації зі своїми медиками. З часом проактивний підхід зумерів, ймовірно, змінить галузь охорони здоров’я відповідно до їхніх очікувань, як має виглядати допомога та як вона має надаватися.
Це покоління вкладає свій ідеалізм і винахідливість у боротьбу зі зміною клімату, нерівністю доходів та іншими проблемами. Попри те, що вони беруть участь у публічних протестах, представники покоління зумерів також бачать цінність публікацій у соціальних мережах або поширення своїх ідей серед друзів.
23% менше вірять у Бога чи інші божества
27% частіше, ніж інші поколіня, використовують позитивні афірмації
83% частіше вірять у користь астрології
Зумери на 92% частіше за інші покоління беруть участь у протестах. Та на 68% частіше говорять про важливі проблеми у соцмережах.
Проте вони усвідомлюють, що не можуть творити зміни поодинці. Їхня довіра до уряду та засобів масової інформації може знижуватись. Але вони вірять, що великі інституції зобов’язані діяти.
Для зумерів також важливо, щоб великі компанії говорили про глобальні проблеми. Вони не стануть працівниками компанії, яка не займається волонтерством чи фінансуванням соціальних проєктів. Про це заявив 21% опитаних представників покоління.
Зумери — розчаровані реалісти. У молодому віці вони пережили надто багато: від руйнівних наслідків великої рецесії до COVID-19 і соціальних заворушень. Дехто вважає їх циніками чи навіть нігілістами, але вони просто реалістичні щодо майбутнього. Оскільки бачили невдачі уряду, бізнесу та релігійних установ.
Покоління зумерів також втрачає віру в традиційну роботу з повним робочим днем. 80% опитаних не хочуть бути залученими у роботу щоденно. Частково через серйозні втрати робочих місць під час пандемії. Адже половина опитаних представників цього покоління повідомила, що хтось із їхніх близьких втратив роботу або частину зарплати через пандемію.
Також для зумерів навколишній світ важливіший за роботу. Вони частіше вибирають компанію, в якій зможуть бути залученими до розв’язання глобальних проблем. Адже вірять, що зміни починаються не з верхівки держави, а зсередини.
Майже 40% представників покоління зумерів кажуть, що фактором номер один, що збільшить залучення до проблем, є більше професійних можливостей. Наприклад, можливість ротації працівників компанії у команди із соціальним впливом.
У випадках, коли компанія не «підключається», молоді співробітники, швидше за все, будуть менш залученими в роботу та відвідуватимуть менше робочих заходів. Зокрема, представники покоління зумерів займаються питаннями охорони здоров’я, кримінального правосуддя, соціальної різноманітності та зміни клімату. Тож вони шукатимуть іншу роботу, якщо їхні роботодавці не погодяться з їхніми поглядами. Незалежно від того, чи є ці питання частиною основного бізнесу.
Також зумери дуже цінують баланс між роботою та особистим життям. Вони хочуть працювати у компаніях, що забезпечують гнучкість та отримувати задоволення від роботи.
60% опитаних представників цього покоління погоджуються з тим, що робота не обов’язково повинна бути повноцінною. Головне мати можливість знайти баланс та отримувати задоволення від інших аспектів свого життя.
Деякі представники інших поколінь вважають зумерів надто чутливими та ледачими. Проте вони самі називають себе стійкими та реалістичними людьми, які дбають про особистісне зростання.
{{read_more|Читайте також| 5965, 5922}}
Джерело фото Depositphotos
Приєднуйтесь до нашої сторінки і групи у Фейсбуці, спільнот у Viber та Telegram