Меню
Вхід і реєстрація
School Navigator – cервіс пошуку освітніх закладів для дітей. Нашою місією є спрощення вибору школи та додаткових освітніх послуг, які максимально відповідають запитам батьків і потребам дітей. У цьому циклі статей ми спілкуємося зі школами й знайомимо вас із ними ближче. Сьогодні ви дізнаєтеся про навчальні програми в початковій школі Nest Academy у місті Вишневе.
Робота з сучасними дітьми потребує від школи та вчителя постійного пошуку нових методик викладання, поєднання теоретичних та практичних знань і загалом розуміння того, як все, що вивчається в школі, допоможе дитині в житті.
Ми в Nest Academy прагнемо створити таке середовище, у якому пізнання світу кожною дитиною буде відбуватися природно й невимушено, а всі отримані на уроках знання можна буде перевірити та застосувати на практиці.
Наша навчальна програма базується на найкращих традиціях програми Міжнародного бакалаврату для дітей раннього віку – РУР (Primary Years Program), яку ми поєднуємо з іншими навчальними програмами. Важливою особливістю цієї програми є навчання на основі запитів або дослідження, метою якого є розширення знань і розв’язання проблеми.
Ключовою ідеєю є те, що знання й уміння учні не отримують у готовому вигляді від учителя, а конструюють самостійно.
Відповідно до програми ми розділили навчальний рік на 6 трансдисциплінарних напрямків, і до кожного підібрали відповідні теми по класах.
Ці теми скеровують вчителя сформувати напрямки дослідження таким чином, щоб дітям допомогти зрозуміти:
Кожний напрямок розглядається близько 6 тижнів на інтегрованих уроках. Наприклад, цього року в першому класі наскрізною ідеєю напрямку «Хто ми є» було «Вибір, який роблять люди, впливає на їхнє здоров‘я та добробут».
Запитання, на які діти шукали відповіді впродовж 6 тижнів дослідження:
Якщо ще заглибитися в особливості програми РУР, то через проживання цієї теми ми хотіли сформувати такі вміння та навички:
Важливою особливістю реалізації програми є Цикл дослідження РУР – визначені методикою етапи подачі трансдисциплінарного напрямку. Їх можна використовувати для розкриття будь-якої теми або дослідження не обов’язково за програмою РУР.
У класі є велика дошка, розділена на сектори. Кожний сектор – це етап дослідження, який заповнюється відповідною інформацією для кращої наочності (малюнки, надписи, поробки, фото тощо).
Ми підходимо дуже відповідально до облаштування класів. Ідеї для створення класних кімнат я збирала по всьому світу. Наприклад, американські класи яскраві, наповнені різноманітними матеріалами, доволі просторі, упорядковані й веселі.
У Фінляндії – більш стримані, спокійні, в інтер’єрі переважають природні кольори, з різними типами стільців і столів, доволі технологічні. У Сингапурі – дуже творчі, веселі, відображають особистість вчителя, який там працює.
У нашій школі класи затишні, світлі, у міру кольорові, з усім необхідним для навчання та розвитку, а саме:
Для того, щоб навчальний процес був ефективним, важливо, щоб учням було комфортно, тому ми не забороняємо дітям пересуватися по класу під час дослідження, спілкуватися одне з одним, використовувати різні матеріали.
Діти працюють у різних групах і не завжди над однаковими завданнями. Учні мають вільний доступ до ресурсів, записують, як вони мислять, ставлять персональні цілі, формують запитання та розміщують їх на Стіні Запитань.
Ми вчимо дітей висловлювати різні ідеї та власну точку зору, допомагати та навчати одне одного. У нас немає тривалого сидіння за партами. Діти можуть, наприклад, стояти або ж лежати на килимку, якщо їм там комфортніше.
Завдяки такій видимій свободі, ми вчимо дітей чітким правилам поведінки, які вони самі створюють, записують на великому ватмані, що висить на видному місці біля дошки. Крім цього, діти самі вигадують наслідки щодо невиконання встановлених ними ж правил і, відповідно, стежать за їх дотриманням.
Мені здається, що працювати в школі з подібним ставленням до навчального процесу, де застосовують програми, що відповідають природі дитини, – це одне задоволення. Бо вчитель – це наставник, це друг та однодумець, це той, кого поважають і до кого дослухаються. Він розуміє, як створити простір для розвитку талантів і досягнень, він сам отримує задоволення від того, чим займається.
Якщо говорити детальніше, то вчитель у нашій школі:
Школа – це вчитель, а бути вчителем – це покликання. З одного боку, це велика відповідальність за майбутнє, а з іншого – велика довіра від Всесвіту мати своє продовження у своїх учнях. Я бажаю кожному вчителю мати того учня, заради якого він став учителем.
Приєднуйтесь до нашої сторінки і групи у Фейсбуці, спільнот у Viber та Telegram
Теги: початкова школа , шкільна освіта , Primary Years Program , програма навчання , власний розвиток , трансдисциплінарні напрямки , методології навчання