Osvitanova.com.ua

Батьки та вчителі б’ють тривогу – з кожним роком діти втрачають інтерес до навчання. Їм стає нудно і нецікаво. Як бути? Змушувати? Пояснювати? Переконувати? Наша відповідь інша – спробуйте їх зацікавити. short.media підібрав для вас short-7 веб-квестів із різних галузей знань. Навчання може бути захопливим. Переконайтеся самі.

 ІСТОРІЯ.«ЦИВІЛІЗАЦІЯ ЕПОХИ СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ»

учасникам слід вивчити інформацію про Середньовіччя та вибрати для себе  ту чи іншу роль (лицарі, духовенство, міщани, селяни)  

об’єднатися в групи за інтересами

виконати завдання з додатків до сторінки

захистити проект (підготувати до публікації у веб-квесті)

 

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА. «ТВОРЧІСТЬ ПАВЛА ТИЧИНИ»

учні діляться на 4 групи: біографи, теоретики, аналітики, блогери. У кожній групі по 5 осіб

перед кожною групою – по 2 завдання, для виконання яких надають відповідну літературу та відеоматеріали

блогери після закінчення проекту мають зробити блог

МАТЕМАТИКА. «СВІТ ГЕОМЕТРИЧНИХ ФІГУР»

учні діляться на 3 команди: дослідники призм, пірамід і тіл

кожна команда виконує завдання, користуючись наданими джерелами

результати роботи подають у вигляді мультимедійної презентації (PowerPoint)-звіту. Під час його створення можна використовувати схеми, ілюстрації, фрагменти відеороликів тощо.

ГЕОГРАФІЯ. «ТУРИСТСЬКА ПОДОРОЖ ІТАЛІЄЮ»

квест – віртуальна мандрівка Італією

учні діляться на 4 команди: історики, мистецтвознавці, кулінари, спортсмени

вивчають поставлені завдання та розподіляють обов’язки

результат квесту – новий туристський маршрут, який слід розмістити на карті

ФІЗИКА. «ВІД НЬЮТОНА ДО СУЧАСНОСТІ»  

квест для учнів 8-9 класів під час вивчення законів Ньютона

учні діляться на 2 команди та обирають ролі (історик, експериментатор, лірик, теоретик)

потрібно виконати запропоновані завдання

підсумок роботи – презентація

БІОЛОГІЯ. «ЗАХИСТИ СЕБЕ ВІД ТУБЕРКУЛЬОЗУ»

головні теми для вивчення: які органи може вражати туберкульоз (крім легень), виявлення, діагностика та профілактика

учні діляться на 4 групи (біологи, дослідники, лаборанти, науковці) по 5-6 осіб

кожна група отримує завдання та розподіляє їх між учасниками

презентація як підсумок роботи

ІНФОРМАТИКА. «КОМП’ЮТЕРНА ГРАФІКА»

учні діляться на 3 групи (аніматори, мультиплікатори, художники)

кожна группа має виконати 3 завдання (вивчити інформацію, пройти тест, заповнити таблицю)

результати роботи оформляють як власну веб-сторінку

Поширити у соц. мережах: