Меню
Вхід і реєстрація
Чи можуть EdTech-інструменти замінити викладача? Якщо дивитися на стрімкий розвиток технологій – здається, що так. Та вчителі школи англійської мови Green Forest цього не бояться. Не тому, що вони не вірять у всезнаючу нейронну мережу, а тому що знають її ліміти.
Головним завданням вчителя заведено вважати подачу матеріалу. Звичайне читання лекцій — це не найцікавіше проведення часу, а їх слухання — тим більше. Інформації у відкритому доступі сьогодні більше, ніж достатньо. Навіть забагато. Тож тепер основне завдання викладача — навчати мислити, практикувати, мотивувати.
У Green Forest викладачі починають підготовку уроку з контексту: як і де можна використати обрану тему. Ідеї завдань залежать від креативності викладача, а ШІ-інструменти допомагають швидко їх втілити. Наприклад, викладач може попросити ШІ скласти діалог в аеропорту із новою лексикою.
Маючи підґрунтя можна переходити до тематичних завдань. І знову ж це справа уяви та досвіду в яку форму можна загорнути практику. Від простих «обери правильну відповідь» до цілого квесту. На десерт — етап створення контенту самим студентом, де він самостійно застосовує вивчене у висловлюваннях.
Тож вчитель стає не просто тим, хто дає знання, а тим, хто надихає учнів досліджувати, мислити глибше й запам’ятовувати надовго.
Відправний пункт для студента — персональний кабінет. Звідси можна відкрити підручник, переглянути домашку і відстежити прогрес.
В інтерактивному підручнику можна виконати завдання й одразу ж перевірити його. Миттєвий фідбек — це ключ до формативного оцінювання. Студент одразу бачить помилку, а не через кілька днів після перевірки вчителем. Це підсилює саморегуляцію, відповідальність і робить навчання циклічним: «спробував → отримав результат → виправив → закріпив». У кінці кожного уроку студент бачить кількість виконаних вправ і правильність відповідей.
Додатковою функцією на курсах англійської школи Green Forest є доступ до онлайн-тренажера Smarte+ — платформи з різноманітними вправами та картками зі словами до кожного уроку.
Тут можна потренуватись у будь-який час. Такий підхід забезпечує spaced repetition (розподілене повторення). Ефективність методу підтверджена експериментами, що описані у метааналізі дослідниці з Університету Західного Онтаріо Su Kyung Kim «Вплив інтервальної практики на вивчення другої мови». Використання цієї науково доведеної техніки допомагає переносити слова з короткострокової пам’яті в довгострокову. Це особливо критично у мовному навчанні, де пасивний словник має перейти в активний. Крім цього, на платформі є додаткові завдання для пропрацювання кожного окремого скіла, якщо домашки замало.
На уроках студенти працюють у групах, а вчителі моніторять процес, нотують, дають персональний коментар. Робота в групах допомагає подолати мовний бар’єр і створює соціальне навчальне середовище, де студент бачить, що помилятися нормально.
Онлайн-журнал допомагає легко стежити за відвідуваністю. У вивченні мови постійність важливіша за інтенсивність. Автоматичне нагадування в формі «англійська сумує за тобою» повертає студента в навчальний процес до того, як він «випаде» остаточно.
А швидка автоматична перевірка тестів мінімізує людські помилки та економить час викладача, дозволяючи зосередитись на аналізі результатів і потреб студентів.
Звісно, крім стандартних типів завдань, викладачі Green Forest застосовують і додаткові інструменти для підвищення мотивації та залученості студентів. Наприклад, на платформі Smarte доступні інтерактивні кубики й таймер. Вони перетворюють навіть звичайні вправи на ігровий виклик, додаючи азарту та емоційного драйву. Така гейміфікація робить повторення менш рутинним, а емоції стають «якорем» для кращого запам’ятовування матеріалу.
EdTech-інструменти у Green Forest — це не тільки зручність. Насамперед технології змінюють підхід до самого навчання.
Фокус на формативному оцінюванні: студенти отримують постійний зворотний зв’язок у процесі навчання, а не лише фінальний бал.
Персоналізація без втрати групової динаміки: у викладача з’являється час побачити сильні й слабкі сторони окремих студентів і водночас тримати ритм групи.
Якість взаємодії зростає: викладач витрачає час на розмову, роздум і приклади з реального життя, а не на перевірку тренувальних вправ.
Так створюється нова культура навчання: студент — активний учасник, а викладач — наставник, який орієнтує, підсилює і надихає. І саме ця взаємодія, а не сама технологія, є ключовою для прогресу.
Освітні технології — не кнопка skip, щоб одразу перейти до фіналу. Вони радше як функція пришвидшення: знімають рутину, але зміст і досвід все одно створює викладач. І саме в цьому полягає гарантія того, що вчитель не зникає з рівняння, а стає ще більш цінним. Студентам потрібен не лише інструмент, а й людина, яка вірить у їхній прогрес, навіть якщо вони самі не впевнені.
Джерело фото Depositphotos
Приєднуйтесь до нашої сторінки і групи у Фейсбуці, спільнот у Viber та Telegram
Теги: англійська , англійська легко , англійська мова