Загальний опис
ВИД ЗАКЛАДУ - Садок
Дитячий садок «Лелека» подбав про унікальну систему навчання для дітей, яка включає в себе різні методики.
Зміст освіти підбирається індивідуально для кожного малюка. Це залежить, як від його загальних і спеціальних здібностей і нахилів, так і від ситуативних моментів: його настрою, бажання, конкретного інтересу тощо.
Одне з першорядних завдань дитячого садочку «Лелека» – виховання нового покоління дітей, що володіють високим творчим потенціалом.
Слідуючи тенденціям світової освіти, ми побудували для себе такі цілі і завдання:
Виховання всебічно розвиненої особистості;
Виявлення і максимальне розвинення у дитини здібностей в тій чи іншій галузі знань;
Прищеплення любові до прекрасного і вираження себе через заняття музикою, живописом, танцями, театром;
Розвинення фізичних здібностей через заняття різними видами спорту;
Ми готуємо інтелектуально сміливу, самостійну, оригінально мислячу, творчу особистість, яка вміє приймати нестандартні рішення і не боїться цього;
Розкриваємо унікальні таланти кожної дитини, надаємо їй поштовх у розвитку індивідуальних особливостей та навчаємо користуватися набутими знаннями та вміннями протягом всього життя;
A також виховуємо активного громадянина суспільства і успішного майбутнього лідера!
Програми викладання
Методики, які включені до змісту освіти
Методика Монтессорі:
Суть технології. Створення предметно-просторового середовища, у якому дитина зможе реалізувати свої природні здібності та задатки. Діяльність дитини повинна бути вільною та самостійною.
Система виховання Нікітіних
Суть технології. Методики раннього розвитку дітей, в першу чергу, базуються на відповідних дитячих іграх. За методикою Нікітіних вони повинні включати в себе спільну діяльність дитини і батьків. Завдання, які ставляться перед дитиною, мають різну форму: у вигляді інструкції, креслення, моделі. Таким чином дитина знайомитися з різними способами передачі інформації. Завдання задаються за принципом від простого до складного і мають дуже широкий діапазон.
Методика Глена Домана:
Практика показала, що діти із захватом розглядають картки з фруктами, тваринами, кольорами, видами природи, словами, точками і так далі, сприймаючи їх показ як захоплюючу гру, а також можливість побути поряд з мамою і насолодитися спільним процесом навчання. Таке випереджаюче навчання (навіть по 5 хвилин в день) стимулює розвиток різних відділів головного мозку, завдяки чому у дитини формується фотографічна пам'ять, дитина розвивається набагато швидше за однолітків, і з народження відкриває для себе світ енциклопедичних знань.
Методика Зайцева:
Навчання дітей читанню за методикою М.О. Зайцева, яке органічно поєднується з розумовим, естетичним та емоційним розвитком дитини, позбавляє навчальну діяльність дошколярика пресенгу, примусовості, надає їй ігрового, природного характеру. Педагогами не ставиться завдання в оволодінні дітьми технікою читання, вони прагнуть зробити так, щоб навіть у дитячому садку читання стало духовною потребою дитини.
Спадщина В.Сухомлинського:
Суть технології. Основоположною у науково-теоретичних працях і практичному досвіді В.Сухомлинського є його філософсько-педагогічна система ідей та поглядів на дитину як на найвищу цінність. Педагогіка В.Сухомлинського – це педагогіка серця, дитиноцентризму й толерантності, яка базується на ідеї наближення навчально-виховного процесу до природи конкретної дитини.
Технологія саморозвитку:
Суть технології: оволодіння дитиною корисними для самостійної діяльності засобами, розвиток її пізнавальних здібностей, мовних навичок, інтелектуальної ініціативи, творчості й самовираження проходить природно, у відповідності до розвитку — “дитина ніби сама себе розвиває”.
Вікові групи
Дошкільна (0 - 6 років)
Атестат державного зразка
Школа не надає державний атестат
Додаткові умови:
Методики/програми
Марії Монтессорі
Глена Домана
Миколи Зайцева
Система Нікітіних
Інші сервіси
творчість, лікар
Якщо ви зареєстрований користувач і хочете додати коментар то вам потрібно увійти, або ви можете додати коментар нижче анонімно.