Загальний опис
ВИД ЗАКЛАДУ - Школа
Дистанційне навчання
Навчально-технологічні переваги дистанційного навчання:
- Можливість отримати якісну повну загальну середню освіту для тих, хто не може вчитися в загальноосвітніх навчальних закладах з традиційними формами через відсутність фізичних можливостей або будь-яких інших показників;
- Доступ до системи з мережі Інтернет дозволяє брати участь в навчальному процесі з будь-якої точки світу;
- Чітка організація навчального процесу та чіткий контроль за виконанням блочно-модульних завдань відповідно до графіку;
- Зручне і об'єктивне оцінювання засвоєних знань та індивідуальних робіт;
- Зручний інтерактивний інтерфейс, що дозволяє почати роботу без поглиблених знань комп'ютера.
Дистанційна освіта зручна тим, що дозволяє:
- Вчитися відповідно до свого темпу, особливостями і освітніми потребами.
- Не обмежувати себе у виборі навчального закладу і освітніх можливостей, незалежно від свого місцезнаходження.
- Використовувати в процесі навчання сучасні технології, тобто, паралельно освоювати навички, які потім стануть в нагоді в подальшому навчанні і роботі.
- Самостійно планувати час і розклад занять, а також список предметів, що вивчаються
- Вчитися в найбільш приємній і сприятливій обстановці, створюючи для себе комфортну атмосферу.
Програми викладання
Перед вступом до школи проводиться комплексна психолого-педагогічна діагностика можливостей і здібностей дитини, а також вивчається рівень розвитку якостей, необхідних для успішного навчання.
Мета діагностування - створення об'єктивної картини рівня розвитку і знань дитини, які, в результаті навчання в Домашній школі, учень повинен перевершити і удосконалити, розвити свої таланти і свою особистість.
На основі результатів для кожної дитини складається індивідуальна навчально-розвиваюча програма з урахуванням державної програми для загальноосвітніх шкіл.
Форми дистанційних занять:
1) on-line режим, при якому викладач і учень в певний час зустрічаються в Мережі, у віртуальному кабінеті для занять або зв'язуються по Скайпу і працюють синхронно, використовуючи матеріали, розміщені на сайті, електронній дошці та в електронному підручнику;
2) off-line: учень працює з матеріалами курсу в зручний для нього час, викладач організовує, контролює і направляє процес навчання. Інтенсивність занять легко регулюється. Наприклад, можна займатися кожен день, пройти заняття протягом дня маленькими порціями і навіть вивчити весь курс за пару тижнів перед іспитами. Але інтенсивність занять заздалегідь узгоджується з викладачем.
Структура дистанційного уроку:
- Відео урок (on-line урок, вебінар або відеоконференція).
- Програмний та дидактичний матеріал (розміщується в електронному підручнику, який рекомендований Міністерством освіти України, або медіа-підручнику). Електронний підручник дозволяє учневі самостійно вивчити навчальний матеріал і повторити те, що він чув від учителя.
- На сторінці предмета вчитель розміщує необхідні ілюстрації до уроку, презентації відео-та аудіо-інформацію.
Вікові групи
Середня школа (10 - 15 років)
Старша школа (15 - 18 років)
Атестат державного зразка
Школа не надає державний атестат
Додаткові умови:
Формат навчання
Дистанційне навчання
Якщо ви зареєстрований користувач і хочете додати коментар то вам потрібно увійти, або ви можете додати коментар нижче анонімно.