Раз на тиждень ми відправляємо для вас дайджест з найкращими публікаціями

Загальний опис

ВИД ЗАКЛАДУ - Клуб/гурток, Центр дитячого розвитку

Ваші дітки унікальні та неповторні, з неймовірною жагою до пізнання. Тому, для Вас та Ваших дітей створені різновікові групи розвитку


Програми викладання

"Мама і Малюк" група розвитку 1-2 роки
Головною метою розвитку та навчання малюків 1 – 2 років є відпрацювання найбільш значущих для дитини навичок, розвиток найважливіших умінь, ознайомлення з навколишнім світом, допомога в адаптації до дитячого садка. Заняття проводяться за такими напрямками:
Пізнавальний (вміння обстежувати та аналізувати об’єкти навколишнього середовища за допомогою 5-ти основних органів чуття: зір, слух, дотик, нюх і смак). Сенсорний (підвищення чутливості, орієнтування у кольорах, формах, розмірах предметів, орієнтування у запахах, смаках, звуках, у властивостях предметів на дотик). Мовленнєвий (збагачення лексичного запасу та активізація звукового сприймання, вміння слухати і розуміти казки, вірші). Фізичний (вміння керувати своїм тілом за допомогою рухливих вправ, ігор, танців, розвиток дрібної моторики пальчиків). Музичний (проведення музично-ритмічних хвилинок, елементів релаксації, гри на дитячих шумових інструментах). Естетичний (прищеплення почуття задоволення від процесу творчості та отриманого результату від нього, вміння створювати прості образи фарбами, олівцями, пластиліном, тістом тощо).
Малюки 1 – 2 років займаються з мамою або близькою людиною, яка є головним помічником і активним учасником протягом всього заняття.

"Мама і Малюк" група розвитку 2-3 роки
Малюки 2-3 років, також займаються з мамою або близькою людиною. Заняття проводяться за напрямками:
Інтелектуальний (уявлення про устрій людського життя, процес лічби, порівняння властивостей предметів). Мовленнєвий (вміння слухати і розуміти казки, вірші, розвиток фонематичного слуху). Емоційно-ціннісний (виховання культури поведінки та почуття самовартісності, життєздатності). Художньо-естетичний (вміння експериментувати та створювати прості образи фарбами, олівцями, пластиліном, тістом тощо). Музичний (втілення у вільних рухах загального характеру музики, найпростіших ритмічних малюнків на дитячих музичних інструментах). Фізичний (розвиток рухових якостей тіла: швидкість, спритність, витривалість, точність та координація рухів, розвиток дрібної моторики руки). Сенсорний (орієнтування у кольорах, формах, розмірах предметів, орієнтування у запахах, смаках, звуках, у властивостях предметів на дотик).

"Пізнайко" групи розвитку 3-4 роки
На четвертий рік життя наступає важливий період формування активного інтересу до взаємин з іншими людьми, які започатковують розвиток здатності дитини до мовної взаємодії, співробітництва, збільшується словниковий запас дитини.Тому діти віком 3 – 4 роки на заняттях займаються самостійно за такими напрямками:
Інтелектуальний (знання про навколишнє середовище, прості математичні знання). Психологічний (розвиток основних психічних процесів: увага, пам’ять, мислення). Сенсорний (розпізнавання зовнішніх властивостей предмета через органи чуття, порівняння властивостей предметів). Розвиток дрібної моторики руки (вправи із дрібними деталями, шнурування, складання пазлів, ліплення, правильне положення олівця у руці). Мовленнєвий (перехід до складних речень, вміння керувати своїм голосом). Естетичний (моделювання художніх композицій, сприймання музичних творів, відчуття ритму).

"Розумники" групи розвитку 4-5 років
Програма із загального розвитку дітей 4 – 5 років передбачає вступний курс з підготовки дитини до школи, тому включає наступні напрямки:
Пізнавальний (знання про живий і неживий світ природи, необхідні знання з навчання грамоти та математики, порівняння властивостей предметів, ознайомлення з плоскими та об’ємними геометричними фігурами, орієнтування в просторі і часі, конструювання). Мовленнєвий (звукова культура мовлення, збагачення словникового запасу, правильне конструювання речень). Розвиток дрібної моторики руки (робота з дрібними деталями, шнурування, складання пазлів, мозаіки, ліплення тощо). Художньо-естетичний (вміння сприймати твори художньої літератури, втілення образів через малювання, ліплення, аплікацію, емоційне слухання музичних творів). Психологічний (розвиток основних психічних процесів: уваги, пам’яті, мислення, уяви, надання дитині значної самостійності при виконанні її дій).

Підготовка до школи дітей 5-6- річного віку
Щоб допомогти діткам та їх батькам успішно піти в перший клас, ми проводимо заняття з комплексної підготовки дитини до школи за такими напрямками:
Мовленнєвий (навчання грамоти, словникова робота, розвиток зв’язного мовлення, звукової виразності мови). Логіко-математичний (лічба в межах 100, прості арифметичні дії з числами, порівняння множин та величин, ознайомлення з плоскими та об’ємними геометричними фігурами). Пізнавальний (знання про природу та взаємозв’язки між рослинним та тваринним світом). Психологічний (посидючість, концентрації та розподілу уваги, зосередженості, адаптація в нових умовах шкільного життя, соціальна роль «учня»). Розвиток дрібної моторики (підготовка руки до письма ручкою, акуратність і чистота письмата ін.). Художньо-естетичний (вивчення засобів і прийомів створення композицій із фарб, пластиліну, паперу та ін.).

Індивідуальні заняття з молодшими школярами
Заняття з дітьми 1 - 4 класів індивідуально .
Покращення техніки читання
Розвиток математичних умінь
Розвиток пам'яті, уваги, концентрації, мислення

Консультації психолога


Вікові групи

Дошкільна (0 - 6 років)

Початкова школа (6 - 10 років)


Атестат державного зразка

Школа не надає державний атестат


Додаткові умови:

Формат навчання

Підготовка до школи

Мама і маля

Ранній розвиток

Матеріальна база

У місті

Спеціалісти

Психолог


Залишити відгук

0/2000 символів використано

Якщо ви зареєстрований користувач і хочете додати коментар то вам потрібно увійти, або ви можете додати коментар нижче анонімно.