Наш центр працює з 2006 року. Керівник центру - науковий кореспондент Національного центру "Мала академія наук України", автор розвиваючих посібників для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку, а також багатьох навчальних програм, за якими працює наш центр, Тетяна Рашкова.
У Центрі ми постійно розробляємо нові методики і прийоми навчання, які сприяють розвитку високих здібностей у Ваших дітей. І можемо стверджувати, що навчання за нашою програмою дає чудові результати у розвитку їх інтелектуальних і творчих здібностей, допомагає адаптуватися до дитячого садка і підготуватися до школи. Більш того, якщо заняття по нашій програмі починаються в ранньому віці (до 3-х років) і систематично тривають до вступу до школи, ми можемо говорити про розвиток нормальної обдарованості!
Основний принцип навчання в нашому центрі:
Діти повинні отримувати задоволення від розумової діяльності!
Хіба це так важливо, запитаєте Ви?
Психологи вважають, що, для того щоб з задатків дитини розвинувся хист, самої по собі діяльності, хай і дуже розвиваючої, по будь-якій, навіть найпрогресивнішій методиці, зовсім недостатньо. Необхідні, в якості обов'язкової, неодмінної умови яскраво-виражені позитивні емоції. Необхідно, щоб дитина отримувала радість, задоволення від самого процесу інтелектуальної діяльності. Якщо цього немає, і дитина виконує розумову діяльність з будь-яких інших мотивів, наприклад з послуху, з бажання отримати нагороду, зі страху покарання, то знання дитина таким шляхом, звичайно, отримає, але до здатності це не матиме жодного стосунку.
Тому головним мотивом занять повинно бути задоволення від самого процесу навчання. А як цього домогтися? Для цього дітям на заняттях повинно бути РАДІСНО і ЦІКАВО. Тоді можна ненасильно і ненав'язливо утримувати їх увагу протягом довгого часу на якомусь завданні. Чому так відбувається? Та тому, що саме в таких умовах у дітей включаються мимовільна увага і мимовільне запам'ятовування. А вони на порядок ефективніше довільних процесів, тобто таких, які ми включаємо спеціальним чином, завдяки вольовим зусиллям!
А ще, для того щоб включилися мимовільна увага/запам'ятовування, потрібна гра. Саме вона не дозволить дитині нервувати, комплексувати і страждати від невдач, тобто включається антистресовий механізм! Крім того, гра значно відсуває поріг стомлюваності. Коли діти грають, вони майже не втомлюються. Тому з боку здається, що ми граємо, граємо, і ще раз граємо ...
Про все це і не тільки читайте на нашому сайті. І приходьте до нас! Будемо раді зустрічі))