28 жовтня відбувся масштабний форум-діалог «Освіта 360. Нові рольові моделі», організований освітньою платформою «School Navigator», ліцеєм «Educator» та освітнім центром «Я І МОЯ ШКОЛА».
Форум відвідали:
освітяни з різних куточків України учителі та вихователі викладачі українських вищих навчальних закладів директори й засновники шкіл освітні управлінці та інші люди, для яких важливий розвиток української освіти.На форумі виступали: Світлана Сом, Людмила Слива, Макс Бахматов, Наталія Лимонова, Ольга Тадай-Романчікова, Олег Кустов, Тимофій Брік, Богдан Логвіненко, Юлія Спориш, Катерина Кравченко, Наталія Баласинович.
Пропонуємо вам ознайомитися із ключовими тезами спікерів форуму:
Роль викладача – це не передача знань, це тьюторінг і менторінг. На мою думку, це основні компетенції, якими ми маємо володіти, працюючи в освіті. Тому що кількість інформації неймовірно велика. У ній губляться не лише діти, у ній губимося ми. Тому роль викладача як провідника – це те, що я розвивала б і надалі
– Світлана Сом, партнерка з розвитку бізнесу в Act for change та комунікаційниця з досвідом 10 років.
Ми спостерігаємо, що наразі в Україні, як і в США, Китаї та Японії, існує велика проблема браку вчителів. Я пов’язую це з професійним вигоранням. Мені дуже хотіло б, щоб в Україні піднявся престиж професії вчителя. Адже базою для вчителя є любов до дітей і розуміння власної важливості, усвідомлення важливості навчання дітей і передачі їм знань
– Катерина Кравченко, керівниця проєкту TalkEn.Cloud та керівниця відділу зовнішньої співпраці мережі шкіл Green Country.
На початку повномасштабного вторгення вчителі виступили величезним фронтом, який організувався, не здався й став рушійною силою для того, щоб протистояти ворогові
– Наталія Баласинович, голова Васильківської громади Київської області, Всеукраїнська Асоціація ОТГ України.
Дитина має знайти себе в цьому житті. І тоді головною ціллю кожної інституції є знаходження дитиною своєї сродної праці, як казав Григорій Савич Сковорода. Бо людину, яка знайшла себе у своїй роботі, не треба перенавчати в 40 років.
– Ольга Тадай-Романчікова, ментор підприємців в Board, підприємець, Член Наглядової Ради БФ «Запорука», ex-директор з закупівель і ех-директор з маркетингу компанії «Агромат», автор подкасту «Нескінченні історії. Інший погляд на казки».
Я вважаю, що штучний інтелект може допомогти як викладачам, так і дітям зростати, професійно розвиватися й краще вчитися через автоматизацію процесів та доступу до різних культур
– Тимофій Брік, ректор Університету Київської школи економіки.
Використання VR та AR допомагає створити навчальне середовище, у якому учні можуть краще зрозуміти суть речей
– Наталія Лимонова, засновниця інтерактивної математичної платформи GIOS. Board Member of Global Startup Committee at World Business Angels Investment Forum.
У школі я не міг реалізувати бажання щось творити. І доволі часто мій потенціал намагалися загасити вчителі, які відчували, що я можу підважити їх та їхнє лідерство
– Богдан Логвиненко, український письменник, журналіст, телеведучий, засновник Ukraїner, інтерв'юер.
У нас дуже великі проблеми з soft skills. Ми можемо навчити програмувати, ми можемо дати навички, які потрібні для того, щоб стати класним програмістом, але дуже не вистачає навичок для того, щоб стати членом команди
– Олег Кустов, керівник EPAM University Program в Києві й центральній Україні.
В успіху завжди є лише дві частини: дефіцит ресурсів та часу. Ефективний менеджер – це той, хто дуже влучно та вчасно керує цими двома показниками (час і ресурси)
– Макс Бахматов, голова та засновник Офісу Трансформації. Керуючий партнер Unit City 2016-2019. Генеральний директор ВДНГ 2015-2017.
Основа успішної організації – це люди, які сповідують спільні цінності. Не пошкодуйте часу на визначення цінностей власного навчального закладу, спільно з командою. Цінності – це магніт для ваших людей
– Людмила Слива, координаторка просвітницького напряму роботи Офісу доброчесності НАЗК.
Сучасна система освіти не готова до роботи з організаціями третього сектору. У нас є чіткі вимоги донорів, ми вимагаємо звітність, а люди на місцях часто не можуть навіть підготувати звіт у гугл-таблиці
– Юлія Спориш, засновниця та директорка ГО «Дівчата», кандидатка соціологічних наук.
Модерували форум: Катерина Молодик, Владислав Штегельський та Антон Столяров.
Партнерами форуму стали: Освіта Нова, SoftServe, Liko-School, Biasless, TalkEn.Cloud, DEC Education, KSE, GIOS, Act For Change, ГО «Дівчата», EPAM, кейтеринг «ArtishOk».
Спонсори форуму: КШДУ ім. С. Нижного, ГО «Освіта 360» та ліцей Gremium.
Джерело фото Depositphotos
{{read_more|Читайте також| 6173, 6180}}
Приєднуйтесь до нашої сторінки і групи у Фейсбуці, спільнот у Viber та Telegram