Батьки 14-річного випускника коледжу Майка, Марк та Меліса Віммер з Солсбері (Північна Кароліна), розповіли, якого головного правила дотримувались у вихованні вундеркінда. Зокрема, вони зазначили, що ніколи не сварили сина за оцінки і не вимагали робити домашнє завдання, проте серйозно ставилися до того, з ким він товаришує.

Мелісса та Марк Віммер кажуть, що вони «ніколи не примушували» свого сина Майка робити домашнє завдання — але вони ніколи не залишали без нагляду соціальні зв’язки Майка.

14-річний хлопець є членом організації Mensa, найбільшої і найстарішої організації, що об'єднує людей, які мають високий коефіцієнт інтелекту (IQ). В період з 12 до 14 років йому вдалося закінчити старшу школу і здобути ступінь бакалавра в Університеті Кароліни у галузі комп'ютерних наук. 

До того ж Майк вже зараз керує двома технологічними компаніями, заснував третю та співпрацює з Atlantic Lionshare, організацією на Бермудах, яка працює над контролем популяції інвазійного виду – риби-лева.

Майк є вираженим екстравертом, а його друзі за віком варіюються від молодших за нього дітей та 20-річних однокурсників по університету до дорослих колег по роботі. 

«Люди перед зустріччю з Майком очікують побачити «Шелдона»  – ділиться Мелісса. – Потім, поговоривши з ним, вони усвідомлюють, що він просто звичайний 14-річний хлопець, який може робити абсолютно дивовижні речі».

Батьки вважають, що їх дитина досягла вже в 14-річному віці значних успіхів завдяки їх особливому підходу до виховання. Вони дозволили Майку бути самим собою і підтримували його захоплення, забезпечуючи можливості для зростання. Мама Майка підкреслила, що вважає важливим спілкування поза звичайним колом друзів, знайомих і родичів.

Вона радить оточувати дітей представниками різних вікових груп, і наголошує, що вони, як батьки, завжди були поруч зі своїм сином, аби він мав захист, підтримку та заохочення у різних контрольованих соціальних ситуаціях. Так, наприклад, батьки пропонували Майку вже з 3-річного віку замовляти самостійно їжу у офіціанта в ресторані.

З друзями свого віку хлопець спілкується про автомобільні перегони, а з дорослими колегами про штучний інтелект та бізнес-показники.

Примітно, що Віммери виявили інтелектуальні здібності свого сина ще до того, як він пішов у садок. Дитячий психолог сказав їм, що у Майка дуже високий IQ. З того часу він рухався прискореною доріжкою інтелектуального розвитку пропускаючи класи та виконуючи річний навчальний план за місяці.

Хтось може подумати, що батьки позбавили Майка дитинства. Та сам він заперечує цю тезу: «Люди думають: "О, у тебе не було дитинства". І це неправда. Я робив усе, що робив звичайний старшокласник. Я ще дитина. «Це єдине, що змусили мене зробити мої батьки, – каже Майк. – Переконали, що я ще дитина».

Граючи у відеоігри або обговорюючи автоперегони зі своїми друзями, Віммер не сумнівається, що йому все ще 14 років.

Хобі – постійне нагадування про те, що він має повноцінне життя поза його академічними та професійними досягненнями.

Майк і його друзі люблять ігри-симулятори автомобільних перегонів, і він часто грає в них під час перерв на роботі. За його словами, він має «ліцензію класу А» в онлайн-грі iRacing.  Але, як і у будь-якого підлітка, його розпорядок дня включає неабияку кількість того, що він називає «дитячим часом» — ігри-симулятори автомобільних перегонів з друзями, плавання, гра в баскетбол або Lego.

Нещодавні дослідження показують, що діти частіше дружать зі своїми однолітками, коли вони фізично сидять поруч один з одним. Крім цього, було доведено, що дружба між людьми різного віку пов’язана з меншою кількістю випадків самотності серед дітей і є важливим фактором розвитку у дитинстві.

Фото: CNBC

Приєднуйтесь до нашої сторінки і групи у Фейсбуці, спільнот у Viber та Telegram