Коли йдеться про мотивацію учнів, виникає запитання: чи вистачає лише одного бажання для успіху? У статті «Student Motivation Is a Perennial Concern. What Are We Missing?», опублікованій на EdWeek у січні 2025 року, Ларрі Ферлаззо (Larry Ferlazzo) розкриває причини, чому учні знижують зусилля навіть за наявної мотивації. Автор статті – вчитель англійської мови та соціальних наук у Luther Burbank High School, Сакраменто, Каліфорнія. Написав або долучився як редактор до12 книг, серед яких «Helping Students Motivate Themselves: Practical Answers To Classroom Challenges», «The ESL/ELL Teacher’s Survival Guide» та «Building Parent Engagement In Schools».
Учні зазвичай бажають успішного майбутнього, але здійснюють недостатньо зусиль. Це можна порівняти з дорослими, які хочуть змінити свої звички або схуднути, але рідко дотримуються цілей.
Одна з причин – відсутність досвіду успіху. Учні можуть виконувати завдання довгий час, але не отримувати бажаних результатів. Зміни звичок також потребують довгострокової роботи.
Ферлаззо наводить кілька рекомендацій, які можуть допомогти учням ставати успішними:
Пояснюйте користь навчання: Вказуйте, як знання застосовуються в житті.
Встановлюйте поступові цілі: Маленькі кроки створюють чуття прогресу.
Залучайте учнів до відповідальності: Ролі в класі зміцнюють впевненість.
Відзначайте успіхи: підкреслюйте зроблені зусилля і хваліть за них.
Надавайте конкретний зворотний зв’язок: Прикладом може слугувати: «Сьогодні ти зробив завдання швидше і впевненіше».
Мотивація не є гарантією результату. Потрібно зосередитися на «мистецтві маленьких кроків» і допомагати учням відчувати смак успіху, підкреслюючи результати їхніх зусиль.
{{read_more|Читайте також| 6745, 936}}
Джерело фото Depositphotos
Приєднуйтесь до нашої сторінки і групи у Фейсбуці, спільнот у Viber та Telegram