Оксана Стоєцька – засновниця мережі Технічної студії «Винахідник» і фестивалю з робототехніки Robotica, який відбудеться 12-13 травня на ВДНГ (Київ). Напередодні фестивалю Оксана розповіла «Освіта Нова», як заняття з LEGO допомагають дітям визначитись із професією і стати щасливими.

Я намагаюся підтримувати стосунки із випускниками Технічної студії «Винахідник» та з дітьми, які займаються за програмами LEGO Education в школах. Дехто поєднує своє життя з робототехнікою, хтось присвячує себе науці, архітектурі, дизайну тощо.

Завдяки інноваційним навчальним програмам та тій атмосфері, що панує на заняттях у «Винахіднику» дітям прививається певна система цінностей, вони починають вірити в те, що їхні проекти дійсно можуть змінити світ на краще, і відчувати, до чого лежить душа, а там вже і до визначення із професією близько.

Заняття в студії розвивають в дітей такі життєві навички:

  • зацікавленість у будові Всесвіту і самопізнанні

Курси з робототехніки дають зрозуміти, куди рухається світ. Отримуючи ці знання, діти вчаться краще себе розуміти, робити висновки і знаходити відповіді на свої запитання. В них з’являється усвідомлене ставлення до навчання, оскільки вони починають вірити, що майбутнє в їхніх руках.

  • комунікаційні навички

Людина щаслива, коли займається в житті улюбленою справою, але своє покликання ще треба визначити. А для цього треба експериментувати, робити помилки і вчитися, оточувати себе людьми, що надихають, вчитися працювати в команді. А на заняттях вчителі моделюють різні ситуації, в яких діти пробують себе у різних ролях, навчаються цінувати і поважати працю членів команди.

  • креативність

Цю навичку називають однією з найважливіших для майбутніх професіоналів. Від співробітників будуть чекати творчих, нестандартних підходів до вирішення проблем. Тому одна із цілей студії - навчити дітей відходити від стереотипів і не боятися сміливих рішень.

  • відкритість

Беручи участь в українських та світових змаганнях, діти бачать, якими знаннями необхідно володіти для дорослого життя, вони реально оцінюють свої досягнення і порівнюють з суперниками свій рівень підготовки. Після участі у таких заходах вони ще активніше починають вчити англійську, математику, природні науки. На практиці бачать, наскільки важливим є вміння працювати в команді.

 

Згідно соціологічних опитувань, більше половини українських старшокласників ще не визначилися із майбутньою професією. Тому прислухайтесь до питань, які ставлять діти, частіше спілкуйтесь з ними про їхні уподобання. Так ви зрозумієте, до чого прагне їхня душа, зможете допомогти зробитиусвідомлений вибір стосовно професійного шляху. Аби бути щасливими, вони мають самі знайти себе. LEGO в цьому може допомогти.