ThinkGlobal – мережа інноваційних шкіл, які є простором для впровадження глобальних освітніх змін та розвитку освіти в Україні. За два роки існування ThinkGlobal відкрилися 23 освітні локації в різних куточках нашої країни: Києві, Львові, Харкові, Хмельницькому, Тернополі, Вінниці та Рівному.
ThinkGlobal – мережа інноваційних шкіл, які є простором для впровадження глобальних освітніх змін та розвитку освіти в Україні. За два роки існування ThinkGlobal відкрилися 23 освітні локації в різних куточках нашої країни: Києві, Львові, Харкові, Хмельницькому, Тернополі, Вінниці та Рівному.
https://www.facebook.com/ThinkGlobalUA/
http://thinkglobal.xyz/
Тут думають глобально
Усе почалося з того, що засновник ThinkGlobal Богдан Олександрук шукав навчальний заклад для власних дітей. Так з'явилась ідея надати дітям в Україні такий рівень освіти, який вони могли б отримати за кордоном. Згодом ідея переросла у мікрошколу, де навчалися діти Богдана та однодумців, які підтримали концепцію інноваційної школи. Уже за два роки стрімкого розвитку Богдану разом із командою вдалося вирости до цілої мережі і відкрити 23 школи по всій Україні.
Нам вдалося створити школи, куди діти дійсно хочуть ходити
Богдан Олександрук, засновник ThinkGlobal:
«Досягти того, що маємо зараз, нам дозволили дві речі. Перше – це стартаперський дух: ми досі позиціонуємо себе, ніби тільки починаємо. І друге – це екосистемна логіка: ми хочемо розвивати компанію за рахунок створення можливостей для тих, хто прагне долучитись до розвитку освіти».
Крістіна, очільниця локації у м. Київ:
«Пам'ятаю, як ми відкрили нашу першу освітню лабораторію (ми так називаємо першу школу), у ній навчалося 10 студентів. Було нелегко, бо ми розуміли, адже усвідомлювали, що несемо відповідальність за майбутнє дітей, за їхню освіту. Та ми наполегливо робили свою справу, і зараз горджуся тим, що я першопроходець у нашій мережі. Пишаюся результатами, яких нам вдалося досягти за ці 2 роки».
У ThinkGlobal рік роботи – за 3 роки. Усі завдання треба виконувати швидко. І тільки коли ти розумієш, що задача складніша за твої можливості, тоді й відбувається розвиток. Найбільше задоволення працівники отримують, коли роблять те, чого ніколи не робили, те, що є надскладним і навіть нереальним. Але це дуже драйвить і мотивує.
Ми звикли, що наші задачі складніші за можливості
Олена, HR:
«Ми за інноваційний підхід у всіх процесах школи: у навчанні, у сприйнятті дітей, у ставленні до дитини як до особистості. І такий же підхід до роботи в офісі: живемо у процесі перевірки гіпотез, не беремо чужий досвід, а експериментуємо. У нас є мета, далі шукаємо шляхи її втілення, потім обов'язково перевіряємо, з якими ризиками і проблемами можемо зіткнутися. Це дуже нетрадиційні методи і підходи, але для нас це природно».
Євгенія, координатор напрямку «School Management»:
«У нас особливе ставлення до помилок у компанії. Помилка — це цінний та якісний зворотний зв'язок від зовнішнього світу. Особливо в ситуаціях, коли задача здається в рази складнішою за твої можливості. Визнання помилки є потужним поштовхом до пошуку креативних рішень.
Проте важливо навчитися знаходити шляхи вирішення помилок, уміти зробити правильні висновки щодо прийнятих рішень та «заплатити» при цьому невелику ціну. Звісно, це є можливим лише у середовищі, де культивують сміливість до визнання своїх помилок».
У ThinkGlobal є можливість віддаленої роботи для працівників офісу. Кожен може вибрати для себе комфортний графік у залежності від посади.
У кінці кожного місяця проходить зустріч усього бек-офісу, де кожен працівник упродовж 4-5 хв. розповідає про виконану роботу. Це важливо, щоб усі синхронізувалися та визначитися, хто чим буде займатися наступного місяця. Також є окремі щотижневі зустрічі кожної команди з керівниками для узгодження ключових моментів. Решту часу працівники можуть планувати самостійно. Але варто відзначити, що така свобода дорівнює відповідальності – у задачах, проектах та дедлайнах. Тут важливий результат.
У нас свобода працівників дорівнює їх відповідальності
Яніна, упорядник навчальних процесів:
«Ми працюємо у парадигмі "зауваження-пропозиція". Складно працювати за моделлю "зауваження-емоції", коли вам говорять, що ви робите не так. Зовсім інша справа, коли роблять зауваження і пропонують допомогу та свої ідеї для вирішення проблеми».
ThinkGlobal за демократичний підхід як в освітніх процесах, так і в роботі з командою. Це стосується волевиявлення, отримання фідбеку, поглядів на розробку уроку, вибору методу навчання тощо. Аналогічне ставлення і до дитини-студента. Оганізаційна структура тут пронизана демократичністю – це створює можливості не тільки для вертикального, а й для горизонтального зростання.
Наша організаційна структура пронизана демократичністю
Надія, очільниця локації у м. Львів:
«Працівникам у нашій школі подобається, що немає авторитарного підходу до дітей, як іноді буває у школах. Наших учителів не лякає рух уперед, постійні зміни та оновлення. Навпаки, вони люблять розвиток, не бояться змін. Ми не працюємо за старими конспектами – нас це не влаштовує. Удосконалення програми, розкладу, процесів – це невід'ємна частина нашої роботи».
10 жовтня ThinkGlobal святкує день народження. Це привід зібратися разом та весело провести час поза роботою. Зазвичай усі працівники з очільниками виїжджають на пікнік. Кілька разів на рік проводяться корпоративи для всього офісу. Також у кожної команди ThinkGlobal є свої традиції. Наприклад, академічна команда кожної п'ятниці створює для себе кінозал в аудиторії та переглядає різнотематичні лекції.
Тетяна, викладач та завкафедри:
«Це щастя, коли ти знаходишся у колі однодумців, з якими можеш говорити про все. Мені дуже подобається спілкування з "іншими" викладачами. З тими, які мають сміливість дивитися на речі інакше, готові відходити від стандартів та шаблонів, експериментувати».
Дмитро, директор із розвитку:
«Нам не підходять люди, які хочуть обміняти свій час на гроші. Які не сприймають нашу концепцію і не бачать у ній цінності. Нам потрібна людина, яка дійсно хоче займатися освітою і прагне позитивних змін. Нам не підходять безвідповідальні та безініціативні – люди, які не відчувають відповідальності за межами своєї кімнати і не готові виходити за рамки посадових інструкцій, щоб, наприклад, виправити помилку».
Ключове у будь-якій освітній організації — це викладач, оскільки головне, що відбувається взагалі в освіті, відбувається між викладачем і його студентом. Ось чому у ThinkGlobal пішли шляхом трансформації мислення викладачів.
Якщо школа хоче, щоб її випускники мислили, як підприємці чи управлінці, вони мають у когось цього навчитися. Тому перед початком кожного навчального року ThinkGlobal проводить інтенсивний курс навчання для викладачів. Його основне завдання – показати, що таке мислення управлінця.
Ось чому досить часто у ThinkGlobal беруть на роботу молодих людей без досвіду: студентів із педагогічною освітою або людей зі сфери неформальної освіти. Також це можуть бути світчери — люди, які взагалі ніколи не працювали у сфері освіти. Головне – наявність мислення управлінця. А отримати педагогічну освіту світчерам можна і дистанційно.
Викладачі нової генерації змінюють світ
Ірина, HRD:
«ThinkGlobal створює нові можливості для викладачів. У наших функціях як HR-команди не лише робота з HR-процесами, а й популяризація професії викладача. Щоб зробити її більш привабливою, ми розробляємо багато проектів, створюємо комфортні умови праці та можливості для реалізації академічної свободи. Про наших викладачів дбають не тільки очільники, але й People Partners і Education Partners бек-офісу, які завжди готові допомогти та підтримати. Ми прагнемо, щоб наші викладачі були щасливими у своїй професійній діяльності — навчанні студентів, організації олімпіад, фестивалів досягнень та інших прогресивних заходів».
Тетяна, викладач та завкафедри:
«Мене надихає спілкування зі студентами. Вони змінюються з початку навчання, достатньо легко та вільно почуваються на заняттях, можуть навчити тебе новому. Студенти дуже круті та активні у спілкуванні, підтримують багато ідей. Тут я маю можливість подолати дистанцію та поводити себе зі студентами так, ніби ми друзі зі спільними інтересами, а не спілкуватися виключно у рамках "викладач-учень"».
Хочете бути частиною команди, яка змінює систему освіти?
Долучайтеся до формування нового покоління українців разом із ThinkGlobal!