Все частіше викладачі використовують формативне (формувальне, формуюче) оцінювання, оскільки цей підхід дозволяє оцінити не результат, а процес навчання і зробити перехід до компетентісного навчання. Інструменти формативного оцінювання варто застосовувати зокрема наприкінці уроку, аби вчитель зрозумів, як діти засвоїли матеріал і в кого які прогалини. Далі детальніше про цифрові іструменти формативного оцінювання.
Відмінність цього додатку від інших полягає в тому, що його мета – не просто перевірити, а супрводжувати навчальний процес. Наприкінці уроку вчитель може запропонувати зробити завдання в цій програмі і швидко відреагувати на відповіді окремих учнів.
Через цей інструмент вчитель може створити різного типу завдання навіть із додаванням зображень та відео з YouTube і подивитись відповіді в загальній електронній таблиці.
Онлайн-сервіс для створення і проведення тестувань в навчальних закладах на заняттях. Реєстрація для учнів не потрібна, достатньо ввести код, наданий викладачем. За допомогою опитування в режимі реального часу викладачі та студенти можуть візуалізувати дані для прийняття рішень щодо майбутнього навчання.
Інструмент має безліч можливостей для створення інтерактивного контенту. Підходить до використанння як на уроках, так і на семінарах, мастер-класах та воркшопах.
Читай також 6 креативних ідей для самооцінювання на уроці
Зручний застосунок для швидкої оцінки знань учнів прямо на уроці. Телефон потрібен лише вчителю. Для учнів вчитель робить роздруківки, які потім сканує і виводить результати.
За допомогою цього додатку ви можете оцінити учнів за допомогою відео, попросивши їх створити короткі резюме формату 3-2-1 – 3 речі, які я пам’ятаю, 2 питання, які я маю, і одна річ, яка мені здалася цікавою тощо. Flipgrid – це простий спосіб створювати та ділитися відео.
Адаптивна навчальна платформа для вчителів, які створюють навчальні ігри для своїх учнів. Найбільше підходить для англійської та математики.
Ігрова платформа дозволяє створювати, відтворювати та ділитися навчальними іграми за лічені хвилини. Для входу учням непотрібна реєстрація, лише код.
За допомогою цього інструменту викладачі можуть швидко створювати й упорядковувати завдання, надавати результати перевірок і легко спілкуватися зі своїми студентами. Викладачі можуть створювати й збирати завдання в режимі онлайн, переглядати, хто вже виконав завдання, а хто – ні, а також надавати результати перевірок у реальному часі кожному учню.
Читай також Додатки і платформи для змішаного та дистанційного навчання
VoiceThread дозволяє викладачам та студентам обговорювати документи, презентації, зображення, аудіофайли та відео, використовуючи численні методи. Студенти можуть додавати аудіо-, текстові чи відеовідповіді для медіацентричного оцінювання.
Онлайн-дошка, яку можна використовувати для надання учням більшої автономії і самостійності, наприклад, у справі перевірки домашнього завдання. На дошці учні можуть публікувати примітки, посилання, відео тощо.
Простір для групового мозкового штурму та прийняття рішень у реальному часі. На початку створюєте дошку, запрошуєте учасників, додаєте ідеї і голосуєте.
Безкоштовний сервіс для створення відеофрагментів з текстовими примітками до них, питаннями чи завданнями. Можна брати відо з таких джерел, як YouTube, Vimeo, KhanAcademy, TED-Ed, LearnZillio та інших. На основі одного відео можна створити інтерактивну вікторину з відкритими запитаннями чи кількома відповідями на вибір.
Читай також 12 інтерактивних онлайн-дошок для дистанційного навчання та спільної роботи
Інструмент підходить для перевірки знань та їх актуалізації. Надає вчителю можливість створювати опитування і перевіряти знання в режимі реального часу.
Слугує для створення інтерактивних презентацій, слайди яких містять зображення, текст і відеоконтент. Цей інструмент дозволяє вчителю під час активної сесії взаємодіяти з аудиторією, створюючи завдання по ходу демонстрації презентації. До роботи з презентацією учасники приєднуються через акаунти Google.
Читайте також 20 інтерактивних методів викладання
Хоч це і не цифровий інструмент, все ж (не) підняті руки чи Лайк/Діслайк рукою – швидкий інструмент «вимірювання» настрою класу. Так наприклад, лайк рукою від тих, хто все зрозумів, лайк вбік від тих, хто зрозумів, але не все, і діслайк від тих, хто нічого не зрозумів, швидко дають вчителю розуміння, як учні засвоїли матеріал.
Джерело фото Unsplash
Приєднуйтесь до нашої сторінки і групи у Фейсбуці, спільнот у Viber та Telegram