Виявляється, навчити дитину вчитися можна і за місяць. Учителька початкових класів із Київщини знайшла ключик до дитячого мозку. В основі її методики - синхронне малювання. Як воно працює - дивіться далі.
Співати одне, а робити інше, ще й для кожної руки своє завдання - так починається урок кінезіології. Діти розганяють роботу різних ділянок мозку. Це власна розробка Олени Кудрі, над нею почала працювати, коли студентські ілюзії розбилися.
На початку своєї кар'єри я не розуміла, як це так, що ти вчиш, як вас навчали в інституті: пояснюєш, розповідаєш, а дитина не може розв'язати задачу через те, що їй не вистачає уяви.
Основа методити: акуратність не важлива, тому діти не бояться поимлок, головне - малювати одночасно обома руками.
Коли ми працюємо правою рукою, ми даємо навантаження на ліву півкулю, а права залишається не задіяна. Зараз ми розвиваємо тісні зв'язки.
Інше завдання - асоціативний ряд. Для тренувань, що синхронізують півкулі мозку Олена розробила спеціальний зошит, тестувала його на власні донці Яні, коли їй було 3. Головна героїня посібника Ясочка - не випадкова.
Колеги підходів спершу не зрозуміли, однак Олена бачила результати на власній дитині і консульувалася з нейробіологами. Врешті метод "Слухняні рученята" схвалили Міністерством Освіти України. Охочих прилаштувати дітей в її клас було більше, ніж вільних місць.
Сьогодні Олена готова рухатися далі, вдосконалювати зошит і розширювати програму, тож подала заявку на участь в національній премії "Global Teacher Prize Ukraine".