У якій би сфері ви не працювали, для вас 100% знайдеться конференція. Експерти з інтернет-маркетингу, продажів, дизайну тощо збираються у Києві та інших містах чи не щомісяця. Втім, правильно ходити по івентах ще треба вміти. Радимо, як отримати максимальну користь із конференції, щоб не забути про неї на наступний же день.
Обираючи конференцію, звертайте увагу не тільки на її загальну тему чи хайповість, а й на тези усіх доповідей, зокрема — наскільки вузьким є кожен виступ. Як показує практика: чим вужче — тим практичніше. Тому щоб виступи спікерів дійсно стали для вас корисними, радимо заздалегідь ознайомитись із програмою заходу.
Також звертайте увагу, чи є у програмі на доповіді-кейси, в яких розкривається вирішення певної проблеми. Круто, якщо це саме та проблема, з якою ви часто стикаєтесь і про яку хоче дізнатись більше. Тоді ви зможете одразу після конференції застосувати отримані знання на практиці.
«Я люблю відвідувати конференції та майстер-класи, оскільки саме там я дізнаюсь про нові інструменти для соціальних мереж. Минулого року на SMM-конференції я почув про Audience Insights і одразу почав використовувати його в роботі та аналізувати інтереси, вік і вподобання підписників. На іншому заході почув про creator-профіль в інстаграмі — особистий профіль з можливостями статистики з бізнес-профілю. Дуже зручно і корисно, тому почав використовувати для своїх клієнтів». - Микола Андрощук, SMM-спеціаліст.
Під спілкуванням зі спікерами ми маємо на увазі не лише підняти руку після стандартного «Питання є?» наприкінці виступу, а й підійти до них під час перерви. Більшість доповідачів радо продовжують відповідати на питання і на кава-брейку.
Для цього підготуйте питання вдома: подивіться на тему виступу спікера та продумайте, що б ви хотіли почути. Швидше за все, за короткий виступ спікер не встигне торкнутися усього — з нерозкритими питаннями і підходьте до нього після виступу. До того ж, у більш приватній розмові можна поставити питання, які ви б не хотіли озвучувати назагал.
Почати з цієї поради було надто очевидно, тому ми її трохи притримали. Але ця порада чи не найцінніша. Прийти на конференцію і ні з ким не поспілкуватись — це провал. Більшість людей відвідують такі заходи якраз для того, щоб познайомитися з колегами.
Як зрозуміти, що на івенті будуть цікаві люди?
Подивіться, які компанії представляють спікери та хто є партнерами конференції. Зазвичай колеги спікера приходять його підтримати, а представники компаній-партнерів також відвідують події. Якщо ви вважаєте цих людей / компанії експертами, варто йти та знайомитись. І не соромтесь, адже майже кожен учасник конференції прагне цікавих знайомств та обговорень.
Про що спілкуватись?
Обговоріть виступ спікера, спитайте думку про новий інструмент / технологію / тренд. Поставте питання, розповівши про свою проблему або кейс. Спілкуючись, ви можете почути цікаву інформацію, отримати пораду, рекомендацію книгу чи відео на YouTube або навіть знайти роботу.
Що далі?
Додавайте нових знайомих у друзі на Facebook / LinkedIn і продовжуйте спілкування із тими, з ким вдалося завести цікаву розмову. Користуйтесь новими контактами.
«Для мене конференції — це завжди про спілкування, доповіді я слухаю дуже рідко. На одній з таких подій я познайомилась з жінкою з Дніпра. В процесі розмови я дізналась, що її компанія займається футбольною аналітикою. Я поділилась своїм досвідом роботи з аналізом відео і штучним інтелектом. У підсумку ми продали її компанії ліцензію на нашу технологію футбольної відеоаналітики. Ось такі продуктивні і взаємовигідні бувають знайомства». - Анна Колосова, Business development manager.
Під час виступу спікера записуйте тези / алгоритми / назви інструментів у паперовий блокнот або замітки у телефоні. Це набагато ефективніше, ніж фотографувати слайди (чесно, ну хто потім відкриває такі фото?). Під час запису інформація краще ,запам’ятовується, а якщо виникне бажання прочитати рекомендовану книгу або скористатись рекомендованим додатком для інстаграму, все буде під рукою.
Крім того, записуйте ідеї, які виникають у вас під час виступів. Наприклад, ви почули про новий інструмент управління проєктами. Запишіть у блокнот «Погуглити про…» або «Протестувати наступного тижня на проєкті А».
«Моя улюблена порада про користь конференцій — заломлювати інформацію крізь призму того, чим ви займаєтесь. Кілька років тому я активно брала участь у роботі громадської організації як SMM-ниця. На одній з конференцій почула про ситуативний маркетинг — коли бізнес використовує календарні, світові, мемні, скандальні, трендові події для створення контенту. Я одразу ж подумала, як це можна використати в громадському секторі. І невдовзі до Дня захисту прав споживачів створила у фейсбуці серію інтерактивних постів з моделюванням ситуацій у супермаркеті та опитуваннями. Це чудово вписалось у правозахисний напрямок діяльності організації». - Анна Соха, Журналістка.
Дуже часто після конференції організатори надсилають презентації спікерів. Радимо не відкладати їх на потім, а одразу переглянути і освіжити в пам’яті. Це може дати вам додаткову мотивацію випробувати новий інструмент, метод або почати свій проєкт.
Ми краще запам’ятовуємо інформацію, коли розповідаємо про неї іншим. Наступного після конференції дня розкажіть колезі в офісі про почуте, покажіть новий інструмент, запитайте, що він думає про проблемне питання, підняте спікером. Так ви не тільки актуалізуєте в пам’яті інформацію, а й зробите приємне колезі, а можливо, почуєте і від нього щось корисне.
Анна Соха, журналістка, авторка статей у Happy Monday