Меню
Вхід і реєстрація
Про те, як навчити дітей апелювати до сильних аргументів.
Як навчити дітей уміло генерувати сильні аргументи? За допомогою постійної практики та успішного прикладу дорослих! Останнє грає вирішальну роль, адже неможливо навчитися логічно викладати думки, якщо звідусіль лунає: «Бо я так сказав/-ла» або «Я десь прочитав/-ла»...
Тож не варто недооцінювати роль аргументів у нашому житті. Якщо людина змалечку навчиться знаходити незаперечні підтвердження своїм словам – «Олімп» не за горами!
Що формують навички аргументації?
Як зробити аргументи переконливими?
Які варіанти мовленнєвого оформлення аргументів?
Для виконання цієї вправи школярам потрібно прочитати нижче наведені запитання та обрати один із варіантів відповіді: «так», «ні», «не знаю», «сумніваюся». Аргументація відповіді – обов’язкова!
Учням потрібно розподілити нижче наведені аргументи на два типи: сильні (переконливі) та слабкі (непереконливі).
Бо я так думаю; це гарантовано Конституцією України; я знаю сам/-а, що мені робити; бо дорослі є прикладом для дітей; бо хочу; тому що ми всі різні; це моє життя; я так сказала; так зазначено в чинному українському правописі.
Створіть хмаринку зі словами, які пишуться разом чи окремо. Діти мають аргументовано пояснити правильність написання слів.
Хочете дізнатися більше про лайфхаки якісної аргументації на уроках української мови? Радимо переглянути виступ Людмили Ющенко в межах конференції «Українська мова та література: ідеї та досвід викладання». Це того варте! Адже спікерка – кандидатка філологічних наук та доцентка кафедри професійного розвитку педагогів «Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради».
Теги: вчителям , інноваційна освіта , навчання для педагогів , НУШ , поради